torsdag 1. oktober 2009

Nå skal det jobbes!

Jepp, nå har jeg bestemt meg.. nå skal jeg forsøke å gå ned i vekt. Etter at jeg fikk sønnen min for tre år siden, gikk stoffskiftet mitt bananas, og jeg gikk sakte, men sikkert opp i vekt. Er lei av å ha en jojovekt som aldri lander på et akseptabelt nivå, så nå skal dette forandres! Jeg har fått høre at det er så og si umulig å gå ned i vekt hvis man har lavt stoffskifte, men jeg kan ikke sette meg ned å gi opp av den grunn. Jeg har spurt meg selv om det er slik jeg vil leve livet mitt, og svaret er gang på gang "NEI" :) Så nå er det på tide å gi seg selv "et spark bak", og komme igang :)
Problemet er at jeg blir så utålmodig når jeg trener, jeg vil gjerne se resultater med en gang :) Men nå har jeg bestemt meg for at dette skal jeg klare!

Jeg har spurt meg selv om det er så lurt å rope det ut til alle her på bloggen da, hehe :) Kjedelig hvis ikke det funker, liksom, men det er vel kanskje det jeg trenger, at det er noen som kan være litt "inspektører", kanskje gi meg litt inspirasjon. Jaja, nå er det gjort, ingen vei tilbake :) Skal til Tenerife i jula montro om jeg kan komme inn i bikinien til da..kremt...
Velvel, vi snakkes :) Har noen situps og gjennomføre ;)

"Where the focus goes, the energy flows"

2 kommentarer:

  1. Heisann!!! Jeg har hatt samme problemene som deg med stoffskiftet..men jeg går faktisk ned i vekt en opp...rart nok..hehe...
    Husk at et riktig sammensatt kosthold er kjempeviktig når man har slike problemer! :) Og å spise regelmessig...stress, lite mat og dålig matvaner trigger stoffskiftet mye.
    MASSE lykke til! Klem Chill!!! (BV) :)

    SvarSlett
  2. Lykke til- dette greier du helt sikkert :-) Hvis ikke er det masse motivasjon i å ha en slankevenn f.eks..

    Krysser fingrene :-)

    SvarSlett