lørdag 3. oktober 2009

Snart ferieslutt...

Siste helg i høstferien...tilbake på jobb i morgen.. Nataniel er på helgebesøk hos bestemor og bestefar i Tønsberg :) Han storkoser seg. I dag er de på vei til Lillehammer i bobilen. Nataniel elsker bobilen. Han synes det er kjempestas å være med på tur :) I dag blir det praktiske ting som skal ordnes, mye som må settes i stand når man har nytt hus. Vi har i utgangspunktet bare ett rom igjen og ordne, og det er gjesterommet. Har planer om at det skal bli et koselig, lunt rom, som skal være hyggelig å tilbringe tid i, men foreløpig er det et roterom.. Men det kommer seg, det kommer seg :) skal legge ut bilder når det er ferdig.

I kveld får vi middagsgjester, søsteren min og svogeren min kommer. De har ikke sett det nye huset, så det blir spennende å se hva de synes om vårt nye krypinn. Det blir nok koselig med god mat og litt brettspill :)

Når det gjelder vektplanen min er jeg godt i gang, og motivasjonen er fortsatt på topp :) Håper det fortsetter sånn leeeenge :)

Nataniel har forresten kommet med noen nye ord :)))) bil, båt, ost. I går kom det en setning også: Den er min! Flinke gutten min :))))))

Den beste arven noen kan få, er kjærlighet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar