onsdag 30. september 2009

Bedre sent enn aldri :)

Ja, nå har jeg altså slengt meg på bloggebølgen. Jeg tenkte jeg skulle prøve å se hvordan det går. Føler jeg er litt sent ute, det finnes jo så mange erfarne bloggere der ute, men hvem vet, dette kan kanskje bli bra :)



Jeg er ei jente på 28 år, jeg bor i Akershus sammen med mannen min og sønnen vår på 3 år. Vi flyttet hit for et par mnd siden, og trives godt. Har tidligere bodd i Oslo, og det er deilig og komme seg litt vekk fra kjas og mas i byen, spesielt når man har barn. Vi er mennesker som er glad i å reise, være sosial med venner og familie, og familieopplevelser.



Ellers er vi opptatt av selvutvikling og bevisstgjøring, vi er miljøbevisste, opptatt av dyrevern og velger å ha et holistisk verdensbilde. Vi tror at alt henger sammen med alt, at vi alle springer ut fra den samme energien, og at den største drivkraften i mennesker og dyr er kjærlighetskraften. Dette vil jeg komme tilbake til i senere innlegg også :)



Mannen min jobber som barne og ungdomssarbeider, og jeg har et halvt år igjen av førskollærerutdanninga. Gleder meg til å bli ferdig, og komme ut i jobb :)



Jeg kommer til å avslutte alle innlegg med et lite sitat som kan være til inspirasjon og glede for de som leser.



Håper du vil like bloggen vår :)

Skjønnheten er ikke spørsmål om utseende, men om tenkemåte <3


2 kommentarer:

  1. Lykke til med bloggingen, kjempebra start hvertfall :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny blogg! Spent på å se hva den fylles med etterhvert!

    SvarSlett